ÜNLÜ PANDOMİM SANATÇISI KRİSPOS'UN MEZAR ANITI
[M.S. 2-3 yy.]
"Burası Bir Sükun Şehridir"
"Mezarlar insanların en son evleri ve en son duvarlarıdır. Onlar bedenlere evlerden daha sadıktırlar. Onlardan kalan akıtılan gözyaşları ve ölülerin sonsuza dek kalacak fani olmayan miraslarıdır.
Ölüm uykusundan sonra artık vücudun geri alınmaz. Burası bir sükun şehridir. Çıplak olarak taşınıp içine gömülen sağlam, ebedi istirahatgah, ebedi evdir. Bu nasıl bir mezardır ve burada yatan ölü kimdir? Hayatta kazanılan zaferlerin nefrete layık abidesidir. Taş ve toprak olanın işaretleri, ölülerin mezar taşları; suskun harflerimizle öleni dile getiriniz.
Vücudunu yitirip telef ettikten sonra hangi insan buraya ismini verdi? Ölü insan Krispos, Fariz ülkesinin(bugünkü Mısır) ve başak taşıyan (toprağı verimli yapan,hayat veren anlamında kullanılmıştır) Nil Nehrinin vatandaşı bu anıtın altında yatmaktadır.
O ki; dönüp duran bir trajedinin ilk zafer çelengini kazanmıştır. Dünya bu Pandomimciye hayran kalmış, onu övmüş ve tiyatronun altın çiçeği görmüştür.
Onun parlak cazibesi yirmi dokuzuncu yaşında beklenmedik bir anda ve şekilde sönmüştür."
ereğli etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
ereğli etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
21 Haziran 2010 Pazartesi
25 Mayıs 2010 Salı
2 Mayıs 2010 Pazar
Ereğli Durum Değerlendirmesi vol. 2
Sayın herkes,
Ereğli'deyim. Götüm kuru, sırtım sıcak. Bir iki resim paylaşayım sizlerle. İşe yeni giren elemanlara, şirketi ve Ereğli'yi tanıtmak için, "İntibak Eğitimi" veriliyor. Ben işlerimin yoğunluğu sebebiyle bu eğitime katılamadım. Katılan bir arkadaşım kendilerini sahil güvenlik botu ile dolaştırırlarken çektiği fotoğrafları bana gönderdi. Bende bilgilendirme amacıyla sizinle paylaşmak isterim.



Şimdilik başka bir gelişme yok. Görülen o ki, Mayıs ayı sonunda lojman dağıtımı yapılmış olacak ve evime yerleşeceğim. Daha önce tek oda stüdyo bir yer istiyordum ama misafirhanede geçen aylar sonunda tek odadan bıktım. Lojman dağıtımında şansım da yaver giderse 3+1 bi eve geçmek istiyorum. O saatten sonra Ereğli yolunu bilen herkes misafirimdir.
:)
Ereğli'deyim. Götüm kuru, sırtım sıcak. Bir iki resim paylaşayım sizlerle. İşe yeni giren elemanlara, şirketi ve Ereğli'yi tanıtmak için, "İntibak Eğitimi" veriliyor. Ben işlerimin yoğunluğu sebebiyle bu eğitime katılamadım. Katılan bir arkadaşım kendilerini sahil güvenlik botu ile dolaştırırlarken çektiği fotoğrafları bana gönderdi. Bende bilgilendirme amacıyla sizinle paylaşmak isterim.



Şimdilik başka bir gelişme yok. Görülen o ki, Mayıs ayı sonunda lojman dağıtımı yapılmış olacak ve evime yerleşeceğim. Daha önce tek oda stüdyo bir yer istiyordum ama misafirhanede geçen aylar sonunda tek odadan bıktım. Lojman dağıtımında şansım da yaver giderse 3+1 bi eve geçmek istiyorum. O saatten sonra Ereğli yolunu bilen herkes misafirimdir.
:)
25 Mart 2010 Perşembe
Ereğli Durum Değerlendirmesi vol.1
Abilerim, Ablalarım...
Arkadaşlarım, Dostlarım, Uzak Yakın Akrabalarım...
ve Kerim Tecimer
Henüz duyamamış olanlar için durumu biraz özetleyeyim. Şubat ayı sonunda Ereğli Demir Çelik İşletmelerinden iş görüşmesi için çağrıldım. Bir gün içinde görüşme sonuçlandı ve işe kabul olundum. 5 Mart tarihi itibarı ile de Ereğli'ye girdim ve işe girişim yapıldı. Bu tarihten beridir de Karadeniz Ereğli, Zonguldak ilinde ikamet etmekteyim.
Henüz misafirhanede kalıyorum ve internetim yok, işyerinde de güvenlik önlemleri dolayısıyla facebook, messenger ve benzeri chat imkanı sağlayan siteler yasak. Bu yüzden bende Facebook un "Blogger Senkronlama Güncelleştirmesi"özelliğinin çalışmasını umarak size burdan erişmeye çalışıyorum. Eğer bunu gören varsa beni ilgilendiren yakın çevresiyle paylaşarak durumdan onları da haberdar edebilir.
Uzun lafın kısası ben artık Zonguldak Ereğli'de yaşıyorum. 29 yılın sonunda aşkım İstanbul'dan hiç hesapta olmayan bir şekilde profesyonel sebeplerle ayrıldım. Ama iş iyi, maaş fena değil, SSK + yemek var daha ne olsun diyerek koşturdum hemen. Bana mail adreslerimden her şekil ulaşarak bilgi bırakabilirsiniz.
Çok sevildiğinizi bilin.
Not: Saçlar da gitti...
Arkadaşlarım, Dostlarım, Uzak Yakın Akrabalarım...
ve Kerim Tecimer
Henüz duyamamış olanlar için durumu biraz özetleyeyim. Şubat ayı sonunda Ereğli Demir Çelik İşletmelerinden iş görüşmesi için çağrıldım. Bir gün içinde görüşme sonuçlandı ve işe kabul olundum. 5 Mart tarihi itibarı ile de Ereğli'ye girdim ve işe girişim yapıldı. Bu tarihten beridir de Karadeniz Ereğli, Zonguldak ilinde ikamet etmekteyim.
Henüz misafirhanede kalıyorum ve internetim yok, işyerinde de güvenlik önlemleri dolayısıyla facebook, messenger ve benzeri chat imkanı sağlayan siteler yasak. Bu yüzden bende Facebook un "Blogger Senkronlama Güncelleştirmesi"özelliğinin çalışmasını umarak size burdan erişmeye çalışıyorum. Eğer bunu gören varsa beni ilgilendiren yakın çevresiyle paylaşarak durumdan onları da haberdar edebilir.
Uzun lafın kısası ben artık Zonguldak Ereğli'de yaşıyorum. 29 yılın sonunda aşkım İstanbul'dan hiç hesapta olmayan bir şekilde profesyonel sebeplerle ayrıldım. Ama iş iyi, maaş fena değil, SSK + yemek var daha ne olsun diyerek koşturdum hemen. Bana mail adreslerimden her şekil ulaşarak bilgi bırakabilirsiniz.
Çok sevildiğinizi bilin.
Not: Saçlar da gitti...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)






